عطر باران

متن مرتبط با «منتدى سراب» در سایت عطر باران نوشته شده است

سراب من...!

  • نیلوبلاگ

    xa0 بيهوده نيست خواستن تو سراب من رازيست در عبور شبانه، شهاب من زيباترين نشانه من از تو گفتن است اي همدم هميشه اوقات ناب منxa0چشمم توان ديدن روي تو را نداشت يک بار رنجه کن قدمی تا به خواب من از بي تو بودنم چه بگويم همين بس است زهر است بي تو جرعه شهد شراب من خواهم گذشت از همه و هر چه با من استآبادي تو باد تمام خراب من حتي نمانده نکته و ابهام کوچکي وقتي لب تو میشکفد در جواب من از رازهاي حافظ و سعدي کمی بگو ليلاي داستاني شعر و کتاب من دراین کتاب با قلم مهرباني ات بگذار نقطه ای سر خط عذاب من xa0 زین...

    ادامه مطلب